Friday, February 11, 2011

HARI JUMAAT DATANG LAGI...

Rumah baru beli kat Bangi
Seronoknuya bila tiba hari Jumaat... maknanya akan bermulalah episod bangun tido lambat... hehehe. Tak payah nak fikir pasal jem kat jalan... nak fikir sempat ke tak nak punch card... nak fikir baju apa nak pakai n macam2... sume tu akan dilupakan sekejap. Plan hujung minggu ni nak pi tgk umah baru beli yang masih tak duduk lagi... bila agaknya saya boleh pindah sana yek... hati rasa memang excited sgt2 nak dok umah sendiri. Tapi yang susah sikit  bila memikir jarak umah baru di Bangi tu yang agak jauh nak ke Bukit Jalil. Skang ni dok Serdang kira dekat la... dalam 20 minit boleh dah sampai Bukit Jalil. Jem pun taklah teruk sangat... Tapi kalau dok Bangi nanti lagi banyak benda saya kena fikir... Jauh satu hal, jem lagi... aduyai... mau stress rasanya pepagi nih.. tapi sampai bila plak saya nak menumpang umah mak kan..? Aku kena berdikari...Tengoklah insyaAllah akan saya akan pindah sana gak... Beli umah mahal-mahal tak nak duduk, wat pe kan? Kena berkorban sikit... lagipun alah bisa tegal biasa kan?

No comments:

Post a Comment

Pukul Berapa Dah?